Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zajęcia z projektu

Czy potrafimy swobodnie mówić o sobie? Potrafimy dostrzec w sobie to, co dobre...pozytywne? Czy z łatwością przychodzi nam mówienie o tym wszystkim, co w naszym życiu jest istotne? My dorośli z pewnością mamy duże z tym problemy...Uczniowie klasy IVa nie mieli absolutnie najmniejszych barier ze stworzeniem swojego wewnętrznego portretu. Ze starych gazet, metodą collage wykonali i następnie przedstawili siebie samych z uwzględnieniem tego wszystkiego, co jest dla nich w życiu ważne. Jakież było zdziwienie dzieci, kiedy okazało się, że co niektórzy mają wspólne lub podobne zainteresowania, że podobne wartości w życiu stawiają na pierwszym miejscu. Jakież było ich zdziwienie, że taka zwykła i co więcej, prosta praca, tak wiele może "powiedzieć" o każdym z nich. Jak skomentowała jedna uczennica - "Nie potrzebne były słowa, aby pokazać, kim jestem". Zajęcia z biblioterapii przeprowadzone zostały przez p. Agnieszkę Tarajkowską w ramach projektu "Szkoła na miarę XXIw."