Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Szanowny Panie Psotniku

„Szanowny Panie Psotniku”, czyli jak się zwracać do różnych osób? – to nasze kolejne megamisyjne zajęcia.Dowiedzieliśmy się, że dobra komunikacja z innymi jest bardzo ważna. Dlatego warto wiedzieć na jej temat jak najwięcej. Doskonale wiedzieliśmy w jaki sposób należy zwracać się do dorosłych, a w jaki do kolegów i koleżanek. Bez problemu potrafiliśmy wytłumaczyć kim są nadawca i odbiorca. Poznaliśmy komunikaty formalne i nieformalne. Dowiedzieliśmy się, że można porozumiewać się nie tylko za pomocą słów, ale również gestów, obrazów i dźwięków.Pamiętaliśmy również o niezawodnej zasadzie komunikacji: „Zwracanie się kulturalnie do innych, to oczywiście podstawa dobrej komunikacji!”Później pobawiliśmy się w świetlicowe kalambury. Śmiechu było co niemiara. Na koniec zajęć przygotowaliśmy plakat na naszą MegaMisyjną tablicę.Mamy nadzieję, że kolejne zadania Julki i Kuby będą równie wesołe i atrakcyjne. Nasza Pomarańczowa Załoga 46 dziękuje za zajęcia, które pokazały różne sposoby komunikowania się, a nasze Panie mimo rozwoju techniki - podkreślały wielokrotnie: „Że trzeba ze sobą rozmawiać”. Dziękujemy