Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Czy książka może pomóc?

Czy książka faktycznie może pomóc? Okazuje się, że TAK!...doświadczają tego z pewnością dzieci uczęszczające na zajęcia z biblioterapii. Uczniowie klasy 2a nie mają wątpliwości, że treść bajki podaje wzorce zachowań i nadać im może znaczenie, czasem zupełnie inne od tego oczekiwanego. Na ostatnich zajęciach 29 września Babcia Gąska przypomniała dzieciom treść bajki "Czerwony Kapturek" - owszem, bajka znana jest chyba wszystkich małym i dużym, jednakże drugoklasiści skupili szczególną uwagę na kwestii zachowania wobec nieznajomych. Dzieci, analizując losy głównej bohaterki bajki, miały za zadanie wyobrazić sobie siebie samych w sytuacji z udziałem obcej im osoby, dokonać wglądu w siebie i wyrazić swoje emocje. Udało się to wręcz doskonale. Emocje drugoklasiści wyrazili chyba najpiękniej jak mogli, ukazując je w przepięknym papierowym wydaniu. Zajęcia prowadziła p. Agnieszka Tarajkowska