Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Archi-przygody-lekcja plenerowa

Uczniowie klasy 2a zrealizowali kolejny scenariusz projektu "Archi- przygody". Korzystając z pięknej pogody wychowawczyni klasy p. Agnieszka Tarajkowska, przy współpracy z prowadzącą warsztaty, studentką Architektury PŁ, zorganizowała w dniu 25 września lekcję plenerową. Warunki temu sprzyjały, albowiem trzeci już scenariusz projektu związany był z otoczeniem. Dzieci udały się na spacer badawczy, tropiąc przyrodę i szukając odpowiedzi na pytania: jakie kolory, kształty, materiały i elementy przyrodnicze występują w najbliższej, znanej im okolicy. Celem głównym zajęć było budzenie ciekawości najbliższego otoczenia, poznanie go wszystkimi zmysłami. Była to niewątpliwie wspaniała lekcja doświadczania świata i przyrody, dzieci utrwaliły sobie poznane wcześniej zmysły. Na zakończenie warsztatów uczniowie zebrali znalezione skarby przyrody, by móc wykorzystać je do pracy na lekcji, tym razem już w warunkach szkolnych.