Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Archi-przygody

Uczniowie klasy 2a zrealizowali już kolejny scenariusz projektu "Archi-przygody" pod okiem wychowawczyni, p.Agnieszki Tarajkowskiej. Podczas warsztatów skupili swoją pracę na skali i proporcjach. Prowadząca zajęcia, studentka Architektury PŁ, uświadomiła drugoklasistom związek budowy anatomicznej człowieka z elementami otoczenia oraz przedstawiania go w określonej skali. Uczniowie robili pomiary swojego wzrostu, zapisując wyniki na kartonie. Następnie na kwadratowych karteczkach lepili z plasteliny płaski model człowieka wzorując się na rysunku wykonanym przez prowadzącą. Kolejnym zadaniem było uformować model człowieka w formie trójwymiarowej z użyciem patyczków i plasteliny, przy zachowaniu proporcji wynikających z budowy ciała. Efekt finalny przerósł chyba wszelkie oczekiwania dzieci.