Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wspólny język

Na zajęciach z biblioterapii w dniu 2 października uczniowie klasy 5a zastanawiali się nad kwestią współpracy w grupie. Wszystko za sprawą zadania, jakie przygotowała dla nich prowadząca zajęcia, p. Agnieszka Tarajkowska. Zadanie składało się z kilku etapów. Najpierw dzieci otrzymały czarny marker, którym każdy po kolei miał zaznaczyć "swój ślad" na białym arkuszu A1. Następnie, w myśl metody "krąży, krąży obraz w koło", uczniowie przekazywali sobie kolejno marker, każda kolejna osoba kontynuować musiała ślad pozostawiony przez poprzednika. Kolejnym etapem zadania było spojrzenie na pracę z różnych stron i zastanowienie się, czy można "zauważyć" w niej coś szczególnego, czy można to oznaczyć kolorem i jakim, aby w efekcie uzyskać zupełnie inny wymiar pracy. Dzieci świetnie zareagowały, dyskutując i analizując wspólnie, na co można zwrócić uwagę, czego i z której strony można się dopatrzeć, co dostrzega każde z nich, by finalnie zaakceptować ostateczny wygląd pracy. Uczniowie wykazali się niezwykłą współpracą w grupie, dostrzegli, że wspólny język i komunikacja to ważne jej aspekty.